Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів.
З іншими учасниками тренінгу ми обговорили, як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Зокрема, я дізналася яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів. Фасилітація- стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності, ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення та рішення поставлених проблем. Вона дуже полегшує процес начання, викладання матеріалу та ін. Опрацьовуючи цей модуль, я навчилися створювати документи для фасилітації.
При створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів, дуже важливими є поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів. А основою якісного навчання є уміння розумно поставити запитання.
З іншими учасниками тренінгу ми обговорили, як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Зокрема, я дізналася яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів. Фасилітація- стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності, ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення та рішення поставлених проблем. Вона дуже полегшує процес начання, викладання матеріалу та ін. Опрацьовуючи цей модуль, я навчилися створювати документи для фасилітації.
При створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів, дуже важливими є поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів. А основою якісного навчання є уміння розумно поставити запитання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий