Прочитавши Модуль 9, я дізналася, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів та як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, чи можу я враховувати навчальні потреби різних учнів?
Також я дізнгалася, що окрім того, що знання та вміння всіх учнів повинні відповідати вимогам стандартів та програм і повинно бути реалізовано й їх особистий потенціал. Учні дуже відрізняються один від одного власними інтересами і навчаються по-різному, мають різні навчальні стилі, тому застосування створеного вчителем інструменту оцінювання надасть учням та всамому вчителю відомості про навчання учнів.
Оцінювання є дуже важливим. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Також я дізнгалася, що окрім того, що знання та вміння всіх учнів повинні відповідати вимогам стандартів та програм і повинно бути реалізовано й їх особистий потенціал. Учні дуже відрізняються один від одного власними інтересами і навчаються по-різному, мають різні навчальні стилі, тому застосування створеного вчителем інструменту оцінювання надасть учням та всамому вчителю відомості про навчання учнів.
Оцінювання є дуже важливим. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий