среда, 15 августа 2012 г.

Модуль 6. Рефлексія


Опрацювавши Модуль 6, я зробила висновок, що по-перше, дуже важливим є безпечне використання Інтернету. Деякі ресурси та люди можуть становити небезпеку. Тому слід встановити правила користування Інтернетом (ПКІ), що являють собою письмову угоду, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. ПКІ мають включати правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень та аудіокліпів з учнями в Інтернеті. По-друге, під час вивчення теми, достатньо велике значення мають комунікаційні системи Інтернету такі, як чати, онлайнові опитування, миттєві повідомлення, електронна пошта та ін. Тому поза класом, поза уроком вчитель та учні можуть обговорювати свої знання або вести переписку з представниками інших країн, міст. Задля забезпечення ефективності навчання та задля надання можливості учням розширити коло своїх пошуків, треба обрати найбільш доцільний метод онлайн спілкування. Особисто я під час пошуку необхідного матеріалу, часто використовую комунікаційні системи, що дуже полегшує мої пошуки. Я вважаю це дуже доречним та корисним, і вправи, які я виконала у цьому модулі, були дуже корисними у розширенні моїх знань та вмінь

Комментариев нет:

Отправить комментарий