среда, 15 августа 2012 г.

Модуль 7. Рефлексія

Прочитавши та вивчивши Модуль 7, я зробила багато висновків.
 Учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння матеріалу. Проекти, які вони роблять, вимагають від них вибору змісту, дослідження та оформлення результатів. Ці проекти  допомагають учням вивчити тему більш глибоко, застосувати нові навички, такі як  навички критичного мислення,наприклад.  Учні вдосконалюють вже отримані навички, створюють нові продукти та презентують їх таким чином, щоб проявити себе й отримати визнання однолітків.
Але не завжди учням легко створбювати свої проекти, вони зустрічають труднощі на своєму шляху, що може викликати у них тривогу, особливо тоді, коли вони це роблять уперше.
Саме тому вчителеві слід створити приклад учнівської роботи з позиції учня. Це дає змогу  вирішити, чи подібні завдання та вимоги, які вчитель ставить перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям учнів.
У цьому Модулі я навчилася, як допомогти учням адаптуватися до виконання самостійного дослідження, створення власної роботи, активної праці та успішного виконання своєї роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий